Όροι χρήσης

Η ιδιωτική σας ζωή είναι πολύ σημαντική για εμάς και ως εκ τούτου η Sunshine Apartments έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την πλήρη συμμόρφωση με το GDPR. Παρακάτω μπορείτε να βρείτε την Πολιτική Απορρήτου, η οποία περιγράφει λεπτομερώς τις πολιτικές μας και τις πρακτικές μας σχετικά με τη συλλογή, χρήση και αποκάλυψη των προσωπικών σας δεδομένων.

Ερωτήματα Κρατήσεων

Όταν κάνετε έρευνα στον ισότοπο της εταιρίας, τα δεδομένα που υποβάλλετε στη φόρμα συλλέγονται, όπως αναφέρονται παρακάτω: Όνομα, Ηλεκτρονική Διεύθυνση, Αριθμός τηλεφώνου, Χώρα κατοικίας. Οι παραπάνω πληροφορίες συλλέγονται με αποκλειστικό σκοπό την επικοινωνία μαζί σας σχετικά με το αίτημά σας. Εκπρόσωπος της εταιρίας θα επικοινωνήσει μαζί σας είτε με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο είτε τηλεφωνικά.

Κράτηση με Sunshine Apartments

Όταν πραγματοποιείτε μια κράτηση σε ένα από τα διαμερίσματα της εταιρίας μας, απαιτούνται οι ακόλουθες πληροφορίες, οι οποίες συλλέγονται και αποθηκεύονται για να προετοιμαστούν τα απαραίτητα έγγραφα για την ενοικίασή σας, καθώς και για να εξυπηρετηθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο η κράτησή σας: Όνομα, Διεύθυνση, Χώρα κατοικίας, Ημερομηνία Γέννησης, Αριθμός τηλεφώνου Ηλεκτρονική Διεύθυνση, Αριθμός διαβατηρίου, Χώρα που εκδίδει το Διαβατήριό σας, ΑΦΜ (Μόνο για κατοίκους Ελλάδας).

Χρησιμοποιήστε και μοιραστείτε τις πληροφορίες σας

Η Sunshine Apartments είναι ο μοναδικός ιδιοκτήτης των πληροφοριών που δώσατε οικειοθελώς σε αυτόν τον ισότοπο. Η εταιρία δεν θα πωλήσει ή ενοικιάσει αυτές τις πληροφορίες σε κανέναν, ούτε και θα κοινοποιήσει τις πληροφορίες σας σε τρίτους εκτός της εταιρείας. Οι πληροφορίες σας ενδέχεται να μοιραστούν με τις ελληνικές φορολογικές αρχές, όπου έχουν υποβληθεί συμβάσεις μίσθωσης, σύμφωνα με τον Ελληνικό Νόμο.

Τα δικαιώματά σας

Μπορείτε να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της εταιρίας μας για να λάβετε ένα αρχείο των προσωπικών σας δεδομένων που μας έχετε παράσχει, καθώς και να μας ζητήσετε να διορθώσουμε τα δεδομένα σας ή να διαγράψουμε τις πληροφορίες σας. Email: info@sunshinemarmaras.gr , Τηλέφωνο: 30 694 614 7810

Πολιτική cookie

Ο ισότοπός μας χρησιμοποιεί cookies για να βελτιώσει την εμπειρία σας. Ένα cookie είναι ένα μικρό κομμάτι κειμένου που αποστέλλεται στο πρόγραμμα περιήγησής σας από έναν ιστότοπο που επισκέπτεστε. Βοηθά τον ιστότοπο να θυμάται πληροφορίες σχετικά με την επίσκεψή σας, όπως τις επιθυμητές επιλογές σας και άλλες ρυθμίσεις. Χρησιμοποιούμε cookies για να διευκολύνουμε την επόμενη επίσκεψή σας και ο ισότοπός μας να είναι πιο χρήσιμος για εσάς.

ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Η κράτηση ενοικίασης γίνεται αρχικά μεταξύ του υπογράφοντος της φόρμας ηλεκτρονικής κράτησης (ο πελάτης) που εκπροσωπεί το συμβαλλόμενο μέρος και ιδιωτικό διαμέρισμα αντιπροσωπεύοντας τον ιδιοκτήτη της περιουσίας. Κάθε κράτηση υπόκειται στους ακόλουθους όρους κράτησης:

1. ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Μια προκαταβολή 30% του συνολικού κόστους ενοικίασης, που περιγράφεται στο έντυπο ηλεκτρονικής κράτησης, πρέπει να καταβληθεί από εσάς για να εξασφαλίσετε την ιδιοκτησία που σας ενδιαφέρει. Καμία υποχρέωση από τον ιδιοκτήτη ακινήτου δεν θα υπάρχει, μέχρι να λάβει ολόκληρο το ποσό αυτό, και  εφόσον το έντυπο ηλεκτρονικής κράτησης έχει συμπληρωθεί δεόντως από εσάς και έχει καταγραφεί ηλεκτρονικά. Σε περίπτωση ακύρωση, ισχύουν χρεώσεις ακυρώσεως σύμφωνα με την παράγραφο 3.

2.ΕΞΟΦΛΗΣΗ ΚΡΑΤΗΣΗΣ

Η πληρωμή του υπολοίπου πρέπει να καταβληθεί το αργότερο τέσσερις (4) εβδομάδες πριν από την άφιξή σας. Εάν το υπόλοιπο δεν εξοφληθεί μέχρι την ανωτέρω ημερομηνία, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να ακυρώσει την κράτηση, χωρίς επιστροφή του ποσού τις προκαταβολής. Για κρατήσεις που γίνονται εντός τεσσάρων (4) εβδομάδων πριν από την ημερομηνία άφιξης, ο πελάτης θα πρέπει να εξοφλήσει το συνολική αξία (100%) κατά την κράτηση. Κατά την άφιξη στο κατάλυμα, ο μισθωτής καταβάλλει το ποσό των 500€ ως εγγύηση ορθής χρήσης του μίσθιου, το οποίο του επιστρέφεται κατά την αναχώρηση, εφόσον δεν διαπιστωθούν ζημίες ή φθορές στον χώρο. Επίσης, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα κατά την άφιξη του πελάτη να κρατήσει κάθε στοιχείο πιστωτικής κάρτας, ως εγγύηση για την καλή χρήση του μίσθιου.

3. ΑΚΥΡΩΣΗ ΑΠΟ ΕΣΑΣ

Συμφωνείται μεταξύ μας ότι εάν επιθυμείτε να ακυρώσετε το σύνολο ή μέρος της κράτησης σας ή εάν η κράτηση ακυρωθεί λόγω μη εξόφλησης, τότε η Sunshine Apartments δικαιούται το ακόλουθο ποσοστό από την αξία της κράτησης: α. Για ακύρωση 8 εβδομάδες ή περισσότερο πριν την άφιξη = 30% (μη επιστρέψιμη προκαταβολή) β. Για ακύρωση 8 εβδομάδες πριν την άφιξη = 100% (κατάθεση και υπόλοιπο ποσό). Όλες οι ακυρώσεις πρέπει να μας αποσταλούν γραπτώς από τον υπογράφοντα τη φόρμα κράτησης. Τυχόν καταβολή εγγύησης ορθής χρήσης του μίσθιου θα επιστραφεί πλήρως.

4. ΑΚΥΡΩΣΗ Ή ΕΝΑΛΛΑΓΕΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ

Παρόλο η εταιρία Sunshine Apartments είναι σχεδόν απίθανο να χρειαστεί να προβεί σε αλλαγές, όσο αφορά τις επιβεβαιωμένες κρατήσεις, ενδέχεται να συμβεί περιστασιακά. Στο ατυχές αυτό συμβάν συμβάν θα ενημερωθείτε το συντομότερο δυνατό. Εάν για οποιονδήποτε λόγο, η εταιρία δεν είναι σε θέση να σας παρέχει το διαμέρισμα που έχετε κρατήσει, διατηρεί το δικαίωμα να σας μεταφέρει σε μια παρόμοιο ή καλύτερο διαμέρισμα. Ωστόσο, αν αυτό δεν είναι δυνατό ή δεν επιθυμείτε την μεταφορά, η κράτηση σας θα ακυρωθεί και θα επιστραφεί ολοσχερώς το ποσό που καταβλήθηκε για την κράτηση. Ωστόσο, η εταιρία δεν θα φέρει ευθύνη για οποιεσδήποτε άλλες χρεώσεις ακύρωσης ή για ταξιδιωτικές διευθετήσεις.

5. ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ

Για εβδομαδιαίες τιμές, η ελάχιστη διαμονή είναι 1 εβδομάδα κατά τη διάρκεια της υψηλής τουριστικής περιόδου. Για ημερήσιες εκπτώσεις, η ελάχιστη διαμονή είναι 5 νύχτες κατά τη διάρκεια της υψηλής τουριστικής περιόδου. Εξαιρέσεις μπορεί να επιτρέπονται ανάλογα με τη διαθεσιμότητα. Μπορούν να ισχύουν επιπλέον χρεώσεις.

6. ΑΡΙΘΜΟΣ ΤΩΝ ΚΑΛΕΣΜΕΝΩΝ.

Μόνο ο μέγιστος αριθμός επισκεπτών που περιγράφονται στο έντυπο ηλεκτρονικής κράτησης μπορεί να βρίσκεται και να διαμένει στο ακίνητο οποιαδήποτε στιγμή (το συμβαλλόμενο μέρος). Σε περίπτωση που εντοπιστούν στην ιδιοκτησία περισσότερα πρόσωπα από αυτά που δηλώσατε, η εταιρία διατηρεί το δικαίωμα να σας ζητήσει εκκένωση του ακινήτου και την ακύρωση της κράτησης, με παρακράτηση 100% του κόστους μίσθωσης, ως ποινή παραβίασης της ρήτρας του συμβολαίου.

8. ΑΦΙΞΗ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ

Το check-in είναι από τις 15:00 έως τις 20:00. Η ώρα αναχώρησης είναι πριν από τις 12:00. Σε περίπτωση καθυστέρησης της πτήσης σας ή δυσκολίας κατά τη διάρκεια ταξιδιού, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με εκπρόσωπο της εταιρίας το συντομότερο δυνατό. Η εταιρία δεν μπορεί να εγγυηθεί early check-in ή late check-outs, εκτός εάν επιβεβαιωθεί εκ των προτέρων από εμάς. Για την παροχή βοήθειας για check-in ή / και check-out πριν από τις 8 π.μ. και μετά τις 10:00 μ.μ., μπορεί να καταβληθεί τοπική χρέωση 100 EUR.

9. ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΙΣΘΩΣΗΣ ΣΤΕΓΗΣ

Κατά τη διαδικασία του check in υπογράφεται μισθωτήριο συμβόλαιο μεταξύ της εταιρίας μας (εκμισθωτή) και του πελάτη (μισθωτή), στο οποίο αναγράφεται το όνομα του μισθωτή, η διάρκεια παραμονής και το συνολικό ποσό της μίσθωσης, σύμφωνα με όσα προβλέπονται από την ελληνική νομοθεσία.

11. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ

Οι περιγραφές ιδιοκτησίας που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα μας είναι ακριβείς και γίνονται με καλή πίστη. Η εταιρία δεν φέρει καμία ευθύνη για την έλλειψη ύδρευσης, φυσικού αερίου ή ηλεκτρισμού, εξαιτίας τεχνικού προβλήματος πέρα από τον έλεγχό μας. Το προσωπικό της εταιρίας θα κάνει το καλύτερο δυνατό για να σας βοηθήσει και να λύσει οποιαδήποτε προβλήματα το συντομότερο δυνατό. Τυχόν καταγγελίες, που υποβάλλονται μόνο κατά το τέλος των διακοπών, δεν θα ληφθούν υπόψη.

12. ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ & ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΟ

Με την αποδοχή των όρων της φόρμας ηλεκτρονικής κράτησης, ο εκμισθωτής καθίσταται υπεύθυνος τόσο για τη δική του σωστή και αξιοπρεπή συμπεριφορά, όσο για εκείνων που διαμένουν μαζί του στο ακίνητο. Ο μισθωτής φέρει ευθύνη για τυχόν απώλεια ή βλάβη που μπορεί να προκαλέσει ο ίδιος ή τα μέλη της ομάδας του στην ιδιοκτησία ή το περιεχόμενό της. Τυχόν ζημιές πρέπει να αναφερθούν στο προσωπικό της Sunshine Apartments , το κόστος επισκευής ή αντικατάστασης των οποίων το φέρει αποκλειστικά ο μισθωτής. Σε περίπτωση που ο μισθωτής ή κάποιο μέλος της ομάδας συμπεριφέται βλαπτικά προς το ακίνητο και το περιεχόμενό του, ο ιδιοκτήτης ή ο κάτοχος κλειδιού έχει το δικαίωμα να ζητήσει από όλους τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν αμέσως το ακίνητο, με διατήρηση 100% του κόστους μίσθωσης από τον εκμισθωτή.

13. ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ ΣΤΟ ΑΚΙΝΗΤΟ

Εκδηλώσεις ψυχαγωγίας και τυχόν λειτουργίες, που αφορούν μεγαλύτερο αριθμό προσκεκλημένων από τον μέγιστο αριθμό επισκεπτών που περιγράφονται στο έντυπο ηλεκτρονικής κράτησης απαγορεύονται αυστηρά, εκτός εάν έχουν εγκριθεί πλήρως από την Sunshine Apartments . εκ των προτέρων. Εάν κάνετε μη εξουσιοδοτημένη χρήση του ακινήτου με τέτοιο τρόπο, το Sunshine Apartments έχει το δικαίωμα να ζητήσει από όλους τους επισκέπτες να εγκαταλείψουν το ακίνητο αμέσως, με διατήρηση 100% του κόστους μίσθωσης από τον εκμισθωτή. Η εγγύησή σας δεν θα επιστραφεί μέχρι να αξιολογηθούν πλήρως οι σχετικές απαιτήσεις από την Sunshine Apartments

14. ΑΠΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΡΑΥΜΑΤΟΣ

Η Sunshine Apartments δεν φέρει καμία ευθύνη για τυχόν ατύχημα ή τραυματισμούς που σημειώθηκαν σε όλους τους επισκέπτες κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο ακίνητο, υπό οποιεσδήποτε συνθήκες.

15. ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Τα παιδιά είναι αποδεκτά στην ιδιοκτησία της εταιρίας. Είναι καθήκον του μισθωτή να ειδοποιήσει την Sunshine Apartments αν υπάρχουν παιδιά και ποια είναι η ακριβής ηλικία τους, πριν την ολοκλήρωση της κράτησης.

16. ΚΑΤΟΙΚΙΔΙΑ ΖΩΑ

Τα κατοικίδια δεν είναι αποδεκτά στα διαμερίσματα μας. Εάν παρόλα αυτά επιθυμείτε να φέρετε μαζί σας το κατοικίδιο σας, παρακαλείστε να επικοινωνήσετε με την Sunshine Apartments

17. ΠΙΣΙΝΑ

Η πισίνα θα διατηρείται καθαρή και λειτουργική από το προσωπικό της ιδιοκτησίας. Εάν επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε την πισίνα με ζεστό νερό, ενημερώστε το προσωπικό της εταιρίας κατά την κράτηση, ώστε οι χρεώσεις να μπορούν να αναγραφούν και να συμπεριληφθούν στα έξοδα διακοπών και στη φόρμα κράτησης. Αν χρειάζεστε αυτή την επιπλέον υπηρεσία ενώ βρίσκεστε ήδη στην ιδιοκτησία, ενημερώστε έγκαιρα κάποιον υπάλληλο προκειμένου να διεκπεραιώσει το αίτημά σας. Το κόστος της υπηρεσίας είναι EUR 300 με χρέωση σε τοπικό νόμισμα για κάθε φορά που χρειάζεστε αυτήν την υπηρεσία. Η Sunshine Apartments διαθέτει πετσέτες πισίνας για τους επισκέπτες. Δεν παρέχονται πετσέτες θαλάσσης.

18. ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ

Το ακίνητο θα καθαριστεί στην αρχή της περιόδου ενοικίασης, πριν την άφιξή σας. Θα σας παραδοθεί καθαρό, με καθαρά σεντόνια και πετσέτες. Οι ένοικοι πρέπει να αφήσουν το ακίνητο σε αποδεκτή κατάσταση κατά την αναχώρηση. Εάν το ακίνητο δεν παραδοθεί σε αποδεκτές συνθήκες, το ποσό των EUR 500 θα αφαιρεθεί από την εγγύηση που καταβλήθηκε. Παρέχεται η δυνατότητα καθημερινής ή τακτικής υπηρεσίας καθαριότητας του διαμερίσματος από εξωτερικό συνεργάτη, με επιπλέον χρέωση.

19. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΗ ΔΙΑΜΟΝΗ ΣΑΣ

Η Sunshine Apartments συνεργάζεται με εταιρία φύλαξης, η οποία διενεργεί τακτικές περιπολίες προκειμένου να διασφαλίσει την ασφαλή και ευχάριστη διαμονή των πελατών της.

20. ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΤΟΠΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ

Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί επιπλέον υπηρεσίες ενώ διαμένει ήδη στο κατάλυμα, μπορεί να επικοινωνήσει για πληροφορίες με το προσωπικό της εταιρίας. Η εταιρία δεν μπορούμε να εγγυηθεί διαθεσιμότητα των εξωτερικών συνεργατών της, αλλά θα καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να ικανοποιηθούν όλα τα αιτήματα.

21. ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ ΡΕΥΜΑ

Λόγω της μεγάλης περιόδου υπάρχουν σοβαρά προβλήματα ξηρασίας στη Χαλκιδική. Ως εκ τούτου, το νερό είναι ένα εμπόρευμα που χρησιμοποιείται με φειδώ κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών. Σε περίπτωση έλλειψη νερού, η εταιρία θα προβεί σε κάθε δυνατή ενέργεια άμεσης αποκατάστασης του. Η ηλεκτρική ενέργεια μπορεί επίσης να διακοπεί, συνήθως για σύντομο χρονικό διάστημα. Ωστόσο, η εταιρία δεν αναλαμβάνει σε καμία περίπτωση την ευθύνη για τυχόν ταλαιπωρία που προκαλείται από γεγονότα πέρα από τον έλεγχό της.

22. ΥΠΗΡΕΣΙΑ INTERNET

Σας υπενθυμίζουμε ότι παρέχεται δωρεάν Internet στο ακίνητό μας. Η εταιρία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι τυχόν βλάβη ή τεχνικό πρόβλημα, όπως μια ελαττωματική γραμμή από την τοπική τηλεφωνική εταιρία, θα μπορέσει να αποκατασταθεί άμεσα. Η εταιρία δεν παρέχει αποζημίωση στον ενοικιαστή, σε περίπτωση βλάβης ή τεχνικού προβλήματος του Ίντερνετ. Συνεπώς, συνιστούμε να ταξιδέψετε με τουλάχιστον ένα κινητό τηλέφωνο με υπηρεσία ανοικτής περιαγωγής.

23. ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Φωτογραφίες ή βίντεο που λαμβάνονται στο ακίνητο δεν μπορούν να πωληθούν για κερδοσκοπικές ή εμπορικές δραστηριότητες χωρίς γραπτή άδεια από την Sunshine Apartments

24. ΚΑΠΝΙΣΜΑ

Το εσωτερικό κάπνισμα απαγορεύεται αυστηρά σε όλα τα διαμερίσματα της εταιρίας. Σε περίπτωση που εσείς ή κάποιο μέλος που διαμένει μαζί σας, δεν συμμορφωθεί με αυτόν τον κανόνα ή εάν οποιοδήποτε αντικείμενο διαπιστωθεί ότι έχει καταστραφεί από το κάπνισμα οπουδήποτε, διατηρούμε το δικαίωμα να χρεώσουμε ένα ελάχιστο ποσό ύψους 500 ευρώ για τον καθαρισμό του περιβάλλοντος ή / και την αντικατάσταση του περιεχομένου του.

25. ΠΟΛΥΤΙΜΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ

Τα πολύτιμα πράγματα που απομένουν στην ιδιοκτησία βρίσκονται υπό την επίβλεψη και την ευθύνη του εκάστοτε ενοικιαστή. Η Sunshine Apartments έχει λάβει τα καλύτερα δυνατά μέτρα για την αποτροπή απώλειας προσωπικών και πολύτιμων αντικειμένων. Ωστόσο, ούτε η εταιρία, ούτε το προσωπικό της μπορεί να θεωρηθεί υπεύθυνο για την απώλεια, την κακή τοποθέτηση ή τη ληστεία ανά πάσα στιγμή.